poniedziałek, 19 sierpnia 2013

boom.

huh hej. kurwa miałam nie zaczynać od huh *faceplam* oky to jeszcze raz. hej nazywam się claudia i mam praaawie 15 lat ^^ niektórzy znają mnie z twittera pod nickiem @verseos (dawniej @luvmyniallan czy @damesykes). huh co by tu jeszcze napisać. zbliża się szkoła a wena to paskudne stworzonko więc nie wiem jak często będę dodawać rozdziały ale postaram się jak najszybciej. hmm...to chyba wszystko ode mnie c; enjoy!

OSTRZEŻENIA: opowiadanie zawiera wątki homoseksualne, przekleństwa oraz sceny śmierci i walki. czytacie na własną odpowiedzialność a z wszelkimi urazami psychicznymi proszę kierować się do mojego psychologa @idkimbatman. jeśli komuś fabuła wyda się znajoma to od razu zaznaczam, że piszę to opowiadanie na podstawie kilku książek i serialu. x

4 komentarze: